تا به کی !!!
 
تمرکز وبلاگهای ترکهای ایران
لینکستان ترکهای ایران
 
 

 

آذربايجانيان تا به كي زير ظلم زندگي ،تا به كي زندگي بدون اقتصاد!!!

مشاغل در آذربايجان: راننده تاكسي،كارگر

 

ساختمان؛كارگري،فروشنده محصولات ساير استانهاي

 

توليد كننده و....

آيا نمي خواهيد خودتان توليد كنيد و خودتان بفروشيد!!!

خيابان هاي اورميه و تبريز در 12/6/90 شاهد بيداري مردمان خود بودند آفرين بر حق خواهي  اينان!!!

آيا رحمي در نيروهاي ضد شورش وجود دارد تا نبينيد باور نمي كنيد!!!

تعداد لباس شخصي ها بيشتر از ماموران نيروي انتظامي بود اي خائنين بر برادر و خواهر خود!!!

 

خجالت بكشيد تا به كي جيره خوار ظالمان يزيد صفت!!!

بيداري كامل نزديك است تبريك بر آذربايجان!!!

آيا با بودجه تعيين شده براي درياچه اورميه كي خرج آن

 

مي شود،نوش داروي بعد از مرگ سهراب!!!



نظرات شما عزیزان:

الوگوسفند
ساعت14:43---28 فروردين 1399
آشنایی با فواید سیرابی و شیردان
سیرابی و شیردان قسمتی از معده گاو یا گوسفند زنده است که دارای ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. این قسمت از دام به خاطر بوی نامطبوعی که دارد خیلی ها از خوردن آن صرف نظر می کنند و در واقع تعداد کمی از افراد تمایل دارند، سیرابی و شیردان را میل کنند


10 تا از بهترین مارک های رژ لب جامد
ساعت15:28---27 فروردين 1399
10 تا از بهترین مارک های رژ لب جامد .یکی از لوازم پرکاربرد که از اجزاء لوازم آرایشی است و همه ی خانمها توجه زیادی به استفاده از آن در آرایش روزانه خود می کنند استفاده از رژ لب است.بنابراین انتخاب یک رژلب با بهترین مارک و با بهترین مواد آرایشی اهمیت زیادی دارد.اگر سلامت لب هایتان برایتان اهمیت دارد باید خوب هزینه کنید و رژلب بدون سرب و با کیفیت انتخاب کنید.

کفسابی
ساعت10:25---25 فروردين 1399
کفسابی چیست؟
برای اینکه درزهای سنگ ها همرنگ و شیشه ای شود زمانی که سنگ را کار میکنید نبایدسیمان و خاک سنگ استفاده شود در همان مرحله با تیم کفسابی تهرانی هماهنگ شوند.به جای سیمان از رزین سنگی همرنگ سنگ استفاده میکنند و بعد از اتمام کارهای داخلی ساختمان مرحله ی ساب زنی انجام می شود و در آخر مانند شیشه پرداخت میکنیم ودرز سنگ ها مانند سنگ براق وشیشه ای میشود.

برای سنگی که لق یا ترک خورده یا نشست کرده است چه کار باید کنیم ؟ابتدا با فرز الماسه سنگ ها بریده شود و تا آخرخالی شود یا همان بند ها باید الماس مخصوصی استفاده کنند که سنگ ها لب پر نشوند بعد از اینکه برش درز سنگ ها انجام شد باید با رزین جولی هم رنگ سنگ درز ها را پر کنیم بعد از اینکه پر کردیم یکی دو روز باید بماند خشک بشود ، بعدازخشک شدن رزین باید ساب بخورد و پرداخت شود.


پزشکا
ساعت12:32---24 فروردين 1399
بهترین مارک های رژ لب جامد .یکی از لوازم پرکاربرد که از اجزاء لوازم آرایشی است و همه ی خانمها توجه زیادی به استفاده از آن در آرایش روزانه خود می کنند استفاده از رژ لب است.بنابراین انتخاب یک رژلب با بهترین مارک و با بهترین مواد آرایشی اهمیت زیادی دارد

سایبر
ساعت15:41---23 فروردين 1399
فناوری‌های جامع برای ورزشکاران حرفه‌ای
این فناوری ها مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته ارزیابی و تغییر وضعیت مغزی و ذهنی؛ وضعیت فیزیولوژیک بدن و وضعیت روانشناختی ورزشکاران حرفه ای است. مثلا با استرس تست وضعیت بدنی و ذهنی ورزشکاران را در شرایط استرس زا به خوبی اندازه گیری می کنیم و عملکرد وی در شرایط واقعی مسابقات با دقت پیش بینی می شود؛ بعلاوه وضعیت کارکرد مغز؛ میزان تمرکز؛ سرعت تصمیم گیری؛ دقت تصمیم گیری؛ میزان اضطراب و حتی وضعیت کارکرد قلبی عروقی ورزشکاران هم در شرایط عادی و هم در شرایط مسابقه و استرس با دقت فوق العاده بالا اندازه گیری می شود.


کمپ همت
ساعت11:46---20 فروردين 1399
کمپ ترک اعتیاد به طور کلی اعتیاد حالتی است که در آن شخص به علت روانی یا مصرف مواد شیمیایی دچار ضعف اراده در کنترل اعمال خود می شود.هرچند ضعف اراده فی نفسه بیماری نیست ولی به علت عوارضی که در سیستم عصبی مرکزی شخص ایجاد می ‌کند به عنوان بیماری در نظر گرفته می شود و این بیماری باعث ایجاد اختلال در کنترل در سیستم رفتار -پاداش می شود و باعث تکرار آن رفتار می گردد.

10تا از بهترین برند های کرم پودر مخصوص(پوست چرب)
ساعت11:30---20 فروردين 1399
کرم پودر یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین لوازم آرایشی است که هر خانومی در کیف آرایشی خود دارد. کرم پودر به پوشش‌ انواع لک از جمله کک مک روی پوست صورت کمک کرده و به پوست ظاهری یکنواخت می‌دهد. کرم پودرها برای انواع پوست از چرب گرفته تا جوش دار تولید می‌شوند و هر فردی با توجه به نوع پوست خود می‌تواند از هر کدام استفاده کند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کرم پودر برای پوست چرب می‌پردازیم. خانم های زیادی هستند که پوست چربی دارند و پیدا کردن یک کرم پودر مخصوص پوست چرب برایشان کار دشواری است، که چه نوع مارکی انتخاب کنند تا میزان چربی و براق بودن صورتشان را کنترل کند.

دکتر کمال هادی
ساعت9:00---18 فروردين 1399
بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی گوشتی واقعا به چه کسی گفته می شود؟؟بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بهترین پزشک و متخصص زیبایی را برای جراحی و زیباسازی پوست خودشان انتخاب کنند اما با وجود سایت های مختلف و افراد مختلف در حوزه زیبایی متاسفانه بسیاری از افراد قادر نیستند که بتوانند بهترین متخصص زیبای را انتخاب کنند که از تجربه و تخصص بسیار بالایی در زمینه زیبایی و جراحی های زیبایی برخوردار باشد و هم چنین عمل‌های زیبایی موفقیت‌ آمیزی را در کارنامه کاری خود داشته باشد.

کلینیک آوینا تهران
ساعت8:53---18 فروردين 1399
در اصل فرآیند کاشت مو شامل تغییر دادن مکان موهای سر شما می‌باشد از جایی که موهای پرپشتی دارید به قسمتی از سر که در اثر عوامل مختلفی دچار کم‌پشتی شده است. بنابراین عمل کاشت اضافه کردن موی جدید نیست بلکه فقط تغییر جای مو است. پس عاملی که در این نوع عمل زیبایی تأثیرگذار است میزان مویی است که به‌صورت اضافه در قسمت پشت سرخود دارید.

پزشکا
ساعت9:11---17 فروردين 1399
قبل از خرید یک شامپو ضد ریزش، باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید شامپوی مناسب را خریداری کنید .تا با موهای شما سازگار باشد هرگز بدون آگاهی کامل اقدام به انتخاب شامپو نکنید .پس قبل از خرید شامپوی ضد ریزش به نکات زیر اشاره شده است توجه داشته باشید:

۱-اگر شامپویی استفاده می کنید و برای موهای تان سازگار است به گفته اطرافیان و تبلیغات شامپوی خود را عوض نکنید چرا که به موهای خود آسیب می رسانید


کمپتو
ساعت9:31---16 فروردين 1399
اعتیاد خانمان‌سوز است. بارها و بارها این جمله معروف را شنیده‌ایم. اما شاید به آن فکر هم نکرده باشیم. واقعا چرا اعتیاد را خانمان‌سوز می‌دانیم؟ اعتیاد خانمان‌سوز است چون به دنبال آن فقر و تنگدستی نیز به همراه می‌آید. زمانی که تصمیم به ترک اعتیاد بگیریم، به جز راه سختی که در پیش رو داریم، به هزینه‌های آن نیز فکر خواهیم کرد. این که هزینه کمپ ترک اعتیاد چقدر است و باید چه مبلغی برای بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد بپردازیم؟ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد دارید به تازگی به یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

خریدار ضایعات
ساعت4:15---22 آبان 1397
دقیقا

Ehsan
ساعت15:04---5 اسفند 1391
آذربايجان وار اولسون ايستمين كور اولسون

داش احسان
ساعت20:06---7 آبان 1391
دوستان عزیز من یه فارسم.ولی متعصب نیستم حتی به توهینی که تو تبریز شما ترکا بهم میکنید جواب هم نمیدم.من اونجا دانشجو هستم دانشگاه تبریز رشته مکانیک.چیزی از شما ترکا یا اذری ها ندیدم جز توهین به من.سر کلاس.و... .
ولی من حتی تو دبیرستان ناصریان شیراز دوست اذری از ارومیه هم داشتم و احترامی که ما اونجا به اون بنده خدا میذاشتیم از احترامی که به خودمون میزاشتیم بیشتر بود.با این که اول میترسید بگه ترک اذری هست.فکر میکرد اینجا همه با شما پدر کشتگی دارن.فکر میکرد همش داریم به شماها یا بهتر بگم پشت سرتون حرف میزنیم.ولی یه بار ازم پرسید(اسمش هم هومن بود)پس چرا بن شما اصلا دعوای ترک فارس نیس .اونجا همش به ما میگفتن اونجا جو علیه ما خیلی متشنجه.که بهش گفتم داش هومن ما سالهاست که با ترکای قشقایی کنار هم زندگی و یا حتی وصلت میکنیم.رو چه حساب این فکرارو میکنی و... .و اگر کسی از شما تو استان فارس دانشگاه اومده باشه اینو متوجه میشه.
بیشتر درگیری های شما ترکا تو استان فارس با لرها بود.همش با هم دعوا داشتید.
ولی برعکس اگه کسی از ما بیاد تبریز حالا ارومیه خیلی مردمش بهترن خیلی اصلا قابل قیاس با تبریز نیست باور کنید که اینقدر توهین میکنید که سر ادم درد میگیره البته ترسی هم از جواب دادن نیست..حتی درگیر شدن.ولی خب وقتی احترام مهمون سرتون نمیشه همون بهتر که به رسم مهمون ادم جواب نده.
اگه جوابی هم دارید میتونید به ادرس وبی که گذاشتم برام بفرستید.


سربداران ایرانی ضد مغول
ساعت8:31---3 آبان 1391


حق آذربایجان غارت شده

بهره قوم مغول افغان شده


غاصب حقوق این خلق غیور

بی پدرهای مغول افغان شده

#

سهم تو از ایرانی بودن فقط

مردن و خون دادن است ای آذری


بودجه هایت سهم افغانی شود

چون که غیرتمند هستی آذری


حق آذربایجان غارت شده

سه دهه (33سال) تقدیم افغانی شده

حق آذربایجانی مردن است

چون که تسلیم مغول نگشته است

#

خانه ات ویرانه است ای آذری

چون که بودجه ات نصیب افغانی است


افغانی تخم زنازاده مغول

نور چشم مجلس شورایی است


سه دهه (33 سال) غارتگری ها کرده است

بودجه هایت را مغول ها برده است


خون افغانی بود رنگین تر

حامی تخم زنا هم بیش تر


آذری از بهر ایران کشته شو

بهره اش را تا بَرَد قوم مغول


افغانی چون جنده با خود آوَرَد

حامیانش یقه از بهرش درند


این زنازاده سگ افغانی است

حجت الاسلام آمریکایی است


کشورش را دست دشمن داده است

مالک ایران ما گردیده است


طابق النعل بنعل صهیونیسم

غاصب ایران مان گردیده است


شد فلسطین کشور ایران ما

چون مغول صاحبخونه گردیده است


پیش یانکی دم تکان داده ولی

نزد ما گردنکشی ها کرده است


پیش یانکی کرده تعظیم دولا

عربده بر ایرانی کشیده است


افغانی تخم زنازاده مغول

عوعو بسیار بر ما کرده است


همچو موم در دست یانکی نرم نرم

پاچه ایرانیان بگرفته است


لنگ (فوطه) روسپی ها نموده عمامه

جنده های افغانی آورده است


در نبرد بی امان با ایرانی

قحبه های افغانی آورده است


کرده است ایران مان را آندلس

فاحشه افغانی آورده است


پیش شیعه شیعه دو آتشه

لاف سنی نزد سنی زده است



یاشار
ساعت19:45---18 ارديبهشت 1391
حاضیرم جانیمی ازربایجان یولونداوفاشیستی وشوونیستلری داغتماغا ورم...بوکثافتلر ونژاد پرستلرنابود اولسون.ازربایجان اویاخدی اوز ائلینه دایاخدی....

وطنیم ایران.آنا یوردوم آذربایجان(موران)
ساعت21:40---16 ارديبهشت 1391
سلام.من شما را لینگ کردم ودر وبلاگ شما تبادل لینگ کردم وبا موفقیت انجام شد
ولی لینگ خدم را در وب شما نتونستم پیدا کنم


عليرضارضايي
ساعت8:09---22 بهمن 1390
سلا م .وب خوبي داريد به من هم سربزنيد مايل بوديد تبادل لينك كنيم.ياشاسين ترك

urmu
ساعت14:53---4 دی 1390
آزربایجان تالاندی ، میللت اویان آماندی


علیرضا
ساعت22:36---1 مهر 1390
سلام من یه حرفی میزنم ناراحت نشو فقط میخوام صحبت کنیم نه جر و بحث ایا نمیشد با اندکی تامل و تفکر قضیه رو به پیش برد ایا فرقی به حال دریاچه ارومیه کرد ایا خسارتی جز بازداشت و رفتن به زندان داشت چرا ما عجولیم .من فقط به دنبال بحث علمی هستم و پشتیبان هیچ کس و جبهه ای نیستم.

محمد
ساعت19:07---15 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به منم سر بزن نظر هم یادت نره

www.parsa74.loxblog.com

روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم

راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم

منتظر حضور گرمت تو وبم هستم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باعرض خوشامد:دوستان گرامی این وبلاگ به دور از هرگونه تعصب و توهین به سایر قومیتها ایجاد شده و همه قومیتها از نظر آذربایجانیها محترم هستند و این وبلاگ درد و دلهای نویسنده می باشد و جنبه فرهنگی دارد.والسلام
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لینکستان ترکهای ایران و آدرس turkem.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 2124
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->